Pemeriksaan Gigi Percuma bersama Colgate!!!

Assalamualaikum.

Selamat tengah malam semua ! Kuikui. Sambil membuat assignment sambil tu kita buka blog sebentar.

Kebetulan, nampak kat blog kita bahagian tepi ni Nuffnang ada letakkan iklan colgate.

Siapa tak kenal jenama ubat gigi terkemuka di Malaysia ni kan? Ain pun pengguna setia colgate! Daripada kecil sampai la ke besar ni.

Haaaa sempena bulan April ini, Colgate telah menawarkan kepada semua masyarakat Malaysia untuk memberikan pemeriksaan gigi secara percuma ! PERCUMA ! PERCUMA !!!! tetapi hanya di klinik yang terpilih je lah ye. Hehe.

Bila kali terakhir anda buat pemeriksaan gigi? Hm lama dah ain tak pergi periksa gigi ni. Wakaka.

Malaysian.....memang paling malas nak pergi periksa gigi. Kan?

Untuk maklumat lanjut sila ke https://apps.facebook.com/colgate-ohm-my/

Gigi sihat, gigi kuat bersama colgate !! :P

Comments

Popular Posts