Cinta 20sen

Assalamualaikum.
Mesti ada tertanya-tanya kan apalah tajuk ain kali ni.
Haaa buat pengguna Says.com / Share8.com mesti dah tahu pasal cerita ni.
Yang mana tak daftar lagi sila daftar di SINI.

Seriously kalau korang tengok video mereka, mesti korang akan kata sweeeeeet sangat.
Dia menggunakan duit yg dia dapat daripada SAYS untuk membeli cincin pertunangan dia.

Kalau nak tengok video tu sila pergi ke SINI.

Ternyata usaha dia tidak sia-sia. Tahniah diucapkan kepada Razali dan isteri.
Semoga kekal sehingga akhir hayat :)



Comments

Nana Liena said…
tak tahu pun..huhu..baru tahu..
NurainSuperr said…
@nur najihah : memang sweet kan hihi
NurainSuperr said…
@nana liena : hihi, now dah tahu kan? hee

Popular Posts