Berbuka Puasa dengan rakan sekolah

Assalamualaikum. Winkwink. Tinggal lagi sehari saja nak beraya, tak sabar lah. Hehe. Lepas semingu raya, dah nak balik matrik. Sob sob. Buku pun tak tengok sepanjang cuti ni. Aisehh. Haha. Lepas cuti ada kuiz lagi. Ayoyo, satu apa pn tak baca lagi. Result UPS lagi, tak sbar nak tahu :P

Semalam, 16haribulan Ogos 2012. Ain dan rakan-rakan masa zaman sekolah pergi berbuka puasa. Dekat Mcdonald Puchong Permai jaa. Dah lawa dah tempat tu. Awesome lah. Heh. Keyyy, rindu gila kat mereka. Awin dengan atiqah selalu jumpa sebab satu matrik. Hehe. Aishah Nadjwa dgn Siti Aishah jea yang jarang jumpa. Aishah belajar dekat UM, siti pula ambil Form6. Apapun semoga mereka berdua berjaya :)

Aishah Nadjwa, Awin & Atiqah yg sampai dulu. Ain terlambat sikit, baru nak gosok tudung. Kelam kabut aihh sebab tak tahu nak pakai baju apa :o
Siti Aishah lambat sikit datang, sebab dia p beli barang sikit. Kesian dia tak dapat nak beli, sebab barisan panjang gila. Tak bergerak kot =.=
Yang beratur beli makanan tu semua tk berbuka lagi, kesian dorang. Haihhh.
Haa sakinah jea tak dapat datang. Alahai.

Thanks to Aishah Nadjwa sebab bagi hadiah birthday. Lama lagi birthday ain, bulan 12. Hehe.
Okay, ain taknak cerita panjang, sebab nanti korang bosan pula baca karangan panjang-panjang. Jadi, ain letak la gambar sikit bagi korang tengok.

Molek kan?

wee,depan mcd pun jadilah :P

Lawa kan siti aishah ")

aishah dan awin Molek :P

Atiqah dan aishah nadjwa.

Comments

Popular Posts