PTB : Rekabentuk pintu yang unik.

Assalamualaikum. Kali ni ain akan tunjukkan reka bentuk pintu yang unik.

Hmmm. Ada satu pintu yang ain suka. Hehe.

Jom kita lihat..

1) Ping ping door

Siapa suka main ping-pong sila pakai pintu ini okay?
2) Curtain Door

Bila kita buka pintu nanti dia akan jadi macam gambar kat atas tu. 
3) Shattering door

Macam HULK yang pecahkan pintu. Hehe ^^
4) Hidden door

Ni pintu yang ain suka !! ^^
5) ETAF Automatic door

Pintu ni akan terbuka mengikut saiz badan awak ^^
Rasa macam nak buat pintu tersembunyi tu. Macam menarik je tapi mahal lah. Huhu.

Sumber : http://www.oddee.com/item_97247.aspx

Comments

Popular Posts