PTB : Rekabentuk meja moden yang unik.

Assalamualaikum. Ain yakin dan pasti semua ada meja kat rumah kan? Adakah meja anda unik seperti meja yang ain akan beritahu sebentar lagi?

Meja ain pun tak seunik meja mereka ni...

1) The Watch Table

Tengok? Siap ada jam lagi atas meja. 
2) Endless Table

Berselirat betul meja ni. Pening kepala.
3) Love Me Table

Nampak macam cair kan meja ni? Haha unik.
4) Ripple Table

Yang ni paling Ain suka !!!
5) Illusion Table

Nampak macam ada alas meja, sebenarnya tak ada pun.
6) Brush Furniture

Bentuk berus nak basuh baju. Unik tak bertempat.
Haaaa, dah tengok rekabentuk meja yang unik ni kan?

Agak-agak anda nak tak letak meja ni kat rumah? Hehe.

Sumber : http://www.demilked.com/unusual-modern-table-designs/

Comments

Cik Anis said…
waaaahhh!!! rekaan futuristik....! yg merah cair tu menarik...ehehe jom ke blog cik anis pulak www.anisfadliyana.blogspot.com
NurainSuperr said…
Hehe kan? melting gituu. oritee ^^

Popular posts from this blog

Barang-Barang yang perlu dibawa ke Matrikulasi

KOLEJ SWASTA NI KAYA BETUL KAN

Matrikulasi? Susah atau senang?