Hotlink Hot Ticket RM15 ( Festive Ticket)

Assalamualaikum.

Lagi beberapa hari nak menyambut bulan Syawal kan. Orang muda sekarang beraya bukan nak pergi rumah saudara-mara, tapi leka dengan internet, laman sosial seperti facebook, twitter, whatsapp, wechat, kakaotalk dan mahu meng-upload gambar raya.

Haaa bagi mereka yang beraya di kampung yang agak pedalaman, line internet agak lambat atau anda tidak dapat langsung line tu. Bagi yang beraya di kampung yang berdekatan dengan bandar, Inshaallah line internet tu laju.

Jadi, pada yang ingin menggunakan internet dengan kadar yang super jimat, silalah gunakan Hotlink Hot Ticket RM15. Memang berbaloi !



Yang bagusnya ia macam ala-ala broadband. Lepas habis kuota pun boleh guna lagi, tapi lepas dah habis 500MB, line akan jadi slow sikit lah. Asalkan boleh guna kan? Hehe. Nak laju p guna unifi :P



 Yeah dapatlah kita main internet sepuas-puasnya masa hari raya di mana-mana sahaja anda berada.

Dan yang bagusnya anad boleh mendapatkan KFC PERCUMA ! DUA KETUL AYAM pulak tu. Tapi ada SYARAT-SYARATNYA. Benda percuma, mana boleh bagi macam tu je kan.





Haaa tu dia syarat-syaratnya. Jadi apa lagi jangan lepaskan peluang untuk beli HOT TICKET ini. Ain pun dah beli tau. Selamat mencuba!

Maklumat lanjut sila pergi ke laman web ini : Hotlink

Comments

Post a Comment

Ruang komen saya mempunyai sedikit masalah. Jika urgent sangat hendak bertanyakan soalan boleh ke instagram saya @nurain.adzra (Latest edit : 15.10.2019)

Popular posts from this blog

Barang-Barang yang perlu dibawa ke Matrikulasi

KOLEJ SWASTA NI KAYA BETUL KAN

Matrikulasi? Susah atau senang?