KUCING YANG COMEL


Kucing : Alamak aku kena menyorok ni. Nanti tak pasal-pasal aku kena sebat dengan tuan aku.


Kucing sebelah kiri : Apa kau tengok tu. Aku pun nak tengok jugak !
Kucing sebelah kanan : Alaa kau tak payah la tengok. Tu ada kucing cun baru pindah dekat sini.
Aku nak usha ni ! hai awak !


Comel tak saya tanpa telinga ? Meooow ! 


Isk isk, sampai hati tuan aku letakkan aku kat sini, Sorang-sorang pulak tu. Isk isk. 




Yehaaaa ! Tengoklah aksi akrobatik saya ! 




Saya sangat haus dan memerlukan air. Tak dapat air sirap, Air paip pun jadilah.





Seronoknya berehat dalam mangkuk ni. Hmm popcorn ni pun sedap jugak rupanya. NyumNyum.



Wa penat ah kerja tadi. Nak rilekkkk dulu. 



Aku gantikan tempat ayam ni kejap. Kesian telur dia kesejukan. Wakaka.



Maaf, laptop awak saya pinjam kejap. Nak panaskan badan. 



Ganas tak wa ?


Jangan kacau aku. Aku tengah buat yoga ni. Ommmm.

Tolongg, keluarkan aku dari sini. Aku taknak mandi. Aku taknak ! 


Apa pandang-pandang ? Nak kena sepak?


 Hmm nak makan yang mana satu ek? Hmm, pening-pening. Semua sedap-sedap.

Janganlah kacau kita. Kita nak main facebook ni. K ?

Ini cincin untuk kita kawin esok. Cantik kan? Harap awak suka. Kalau tak suka saya cari orang lain !

Dorang semua ni mintak korang tekan dekat sini . Terima kasih ! Meooow!

Sumber : FunnyCatPix

Comments

Popular Posts